Jak vrátit zboží?
1. Zavolejte mi, nebo napište e-mail, domluvíme se, jestli zboží vracíte, chcete vyměnit, nebo reklamujete.
2. Zboží dobře zabalte – jehlice do pevného kartonu, příze do krabice, nebo igelitového transportního obalu.
3. V e-mailu/SMS ode mě dostanete číselný kód, nebo adresní štítek k vytištění.
-
V případě, že máte číselný kód, na balíček nic nepíšete, jen jej donesete na kteroukoli pobočku sítě Zásilkovna, která přijímá zásilky k odeslání. Zde nadiktujete personálu kód a na pobočce už sami nalepí na zásilku štítek. Nic neplatíte.
-
V případě, že jste rovnou vytiskl/a štítek, nalepíte jej na zásilku a podáte ji na kterékoli pobočce sítě Zásilkovna, která přijímá zásilky. Nic neplatíte.
4. V případě, že zboží vracíte v zákonné lhůtě, důvodem není reklamace a nechcete využít Zásilkovnu, hradíte náklady na dopravu zboží zpět sám/sama.
5. Vratky ze Slovenska mají stejná pravidla.